دانلود برنامه اسکرچ 3
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

.

 

اگر این بنر دیگر مرتبط نیست، آن را حذف ک دانلود برنامه اسکرچ 3 نید. برای یافتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

واجد شرایط بودن این صفحه باید تأیید شود (ژوئیه 2023).

 

دلیل: عدم کیفیت کافی و منابع متمرکز.

 

از شما دعوت می شود تا با ارائه منابع ثانویه باکیفیت  دانلود برنامه اسکرچ 3 و همچنین بحث در مورد پذیرش آن، مقاله را تکمیل کنید. اگر کاری انجام نشود حداکثر یک سال پس از اجرای این بنر این ماده برای بحث پذیرش پیشنهاد می شود.

ویرایش مستندات الگو را ببینید

Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی برای دانلود برنامه اسکرچ 3  مقاصد آموزشی است که توسط نرم افزاری به همین نام قابل دستکاری و اجرا می باشد. بنابراین، Scratch هم یک محیط توسعه است، هم یک موتور اجرای زبان Scratch و هم یک وب سایت4.

 

دومی در ابتدا در Smalltalk برنامه ریزی ش دانلود برنامه اسکرچ 3 د (و بنابراین توسط Squeak اجرا شد). برای نسخه دوم آن در ActionScript بازنویسی شد (و بنابراین توسط Adobe Air یا در مرورگر توسط Flash Player اجرا شد) سپس در جاوا اسکریپت برای نسخه سوم. این کد تحت یک مجوز رایگان است و با هر نسخه بیشتر و بیشتر مجاز می شود.

 

این نرم افزار به 70 زبان ترجمه شده است و این وب سایت تا سپتامبر 2023 بیش از 115 میلیون کاربر ثبت نام کرده و تا سپتامبر 20235 نزدیک به 138 میلیون پروژه مشترک  دانلود برنامه اسکرچ 3 داشته است. Scratch به 20 زبان برنامه نویسی محبوب در جهان صعود کرده است. world. world، طی سال 2020، بر اساس رتبه بندی Tiobe6.

 

 

ارائه

Scratch به شما امکان می دهد کد برنامه در حال اجرا را تغییر دهید.

Scratch با هدف آموزش دنیای کامپیوتر به کودکان یا مبتدیان، چند رسانه ای است، این برنامه بر اساس دستکاری اشیاء در سنت ناب E-Toys (en) معروف به Squeak، درست مانند صداها و فیلم ها است.

Scratch با استفاده از یک ویرایشگر بصری کار می کند، دانلود برنامه اسکرچ 3  تمام کدها مستقیماً به زبان مادری کاربر (بیش از 70 زبان از جمله اسپرانتو موجود است) به شکل آجرهای رنگی (به عنوان مثال کنترل ها به رنگ زرد، متغیرها به رنگ نارنجی، حرکات) نوشته می شود. به رنگ آبی). این به شما امکان می دهد مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند حلقه ها، شرایط، تست ها، تکالیف متغیر را به صورت بصری پیاده سازی کنید. البته باید توجه داشت که این رنگ ها بین اسکرچ 2 و اسکرچ 3 یکسان نیستند.

بنابراین Scratch به معلم اجازه می دهد تا تدریس خود را از طریق تعامل شبه بازیگوشی اشیاء دستکاری شده توسط این آجرهای نرم افزاری منتشر کند. نام Scratch از Turntablism گرفته شده است، این هنر اختلاط صداها با استفاده از جداول میکس، مانند این دیدگاه استفاده مجدد از اشیاء.

Scratch با استفاده از پلاگین Adobe Flash Player که دانلود برنامه اسکرچ 3  پروژه های Scratch را به برنامه های کاربردی وب تبدیل می کند، پروژه های تکمیل شده را به صورت آنلاین قابل استفاده می کند.

گربه Scratch که Scratch-Cat نام دارد، طلسم سایت و جن پیش فرض موجود در هر پروژه در زمان ایجاد آن است. او همچنین دارای یک میو مشخص است که در میان صداهای اسپرایت پیش فرض پروژه های تازه ایجاد شده ادغام شده است.

شعار اسکرچ "تصور کن، برنامه ریزی کن، دانلود برنامه اسکرچ 3  به اشتراک بگذار!" » شعار اصلی (انگلیسی): “Imagine, Program, Share”.

 

معایب برنامه

خراش گاهی به محاسبات بسیار پیچیده برایدانلود برنامه اسکرچ 3  شبیه سازی 360 درجه نیاز دارد. پخش کننده پروژه در 30 (یا 20) فریم در ثانیه بسته به رابطی که پروژه در آن اجرا می شود گیر می کند.

 

مجوز

کد نرم افزار Scratch، تا نسخه 1.3، تحت مجوز Scratch Source Code (رایگان به جز لوگو، نام تجاری و سیستم آپلود در وب سایت رسمی) منتشر می شود.

 

نسخه 1.4 و همچنین نسخه های شاخه 2.x تحت مجوز

Download the Scratch 3 program  رایگان GPL در  نسخه دوم آن منتشر شده است تا امکان توزیع گسترده تر نرم افزار، به ویژه در توزیع های Linux9 فراهم شود. با این حال، نسل دوم نوشته شده در ActionScript نیاز دارد





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: